jueves, 31 de mayo de 2012

OwO 2.0


Ara es quan jo, asseguda davall d’un arbre sospire, mire al cel i bec del riu. Aquell riu que voreja el teu terreny, on et mulles els peus mentre veus córrer l’aigua veloç, com fugint.
I somies amb el teu món idíl·lic, però sempre tens en ment la lluita present, la nostra realitat; perque lluites pel que vols, vols el que somies i escrius la teua lluita.
Paraules que construeixen mons, mons que son llar no sols per a tu, que he pintat com aquest paratge.
Trobe núvols al cel que enterboleixen el meu dia; però tu estàs assegut a la vora i em preguntes per què. I no puc respondre’t, m’has furtat les paraules. Desarmada de qualsevol argument, em rendisc...
He arribat tant lluny com he pogut, però has barat el camp i més enllà no puc anar. No obstant açó, tinc tot allò que necessite saber de tu.
Et deixe al riu, mires els teus peus, preguntant-te quin serà el nou camí que van a prendre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario